Mieszkańcy Gminy Frysztak
Informuję, że posiedzenia Komisji Rady Gminy Frysztak w miesiącu kwiecień odbędą się w poszczególnych terminach:
Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Gminy Frysztak odbędzie się w dniu 21 kwietnia 2021 r. o godz. 9:00 /środa/.
Porządek posiedzenia:
- Rozpatrzenie petycji.
- Sprawy różne i wolne wnioski.
Posiedzenie Komisji Oświaty, Kultury, Sportu i Spraw Społecznych Rady Gminy Frysztak odbędzie się w dniu 22 kwietnia 2021 r. o godz. 8:00 /czwartek/.
Porządek posiedzenia:
- Informacja nt. organizacji pracy szkół w związku z pandemią.
- Analiza stanu porządku publicznego w 2020 r.
- Analiza stanu ochrony przeciwpożarowej w 2020 r.
- Opiniowanie projektów uchwał.
- Sprawy różne i wolne wnioski.
Posiedzenie Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Frysztak, które odbędzie się w dniu 23 kwietnia 2021 r. o godz. 9:00 /piątek/.
Porządek posiedzenia:
- Kontrola finansowa funkcjonowania Gminnego Ośrodka Kultury we Frysztaku za 2020 rok.
- Sprawy różne i wolne wnioski.
Posiedzenie Komisji Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Rady Gminy Frysztak odbędzie się w dniu 26 kwietnia 2021 r. o godz. 9:00 /poniedziałek/.
Porządek posiedzenia:
- Organizacja i prognozowanie możliwości zbytu produkcji ogrodniczej na terenie gminy.
- Opiniowanie projektów uchwał.
- Sprawy różne i wolne wnioski.
Posiedzenie Komisji Rozwoju Gospodarczego i Budżetu Rady Gminy Frysztak odbędzie się w dniu 27 kwietnia 2021 r. o godz. 9:00 /wtorek/.
Porządek posiedzenia:
- Analiza kosztów funkcjonowania ochrony przeciwpożarowej w 2020 r.
- Opiniowanie projektów uchwał.
- Sprawy różne i wolne wnioski.
Na podstawie art. 15zzx ust. 1 i 2 ustawy z 02.03.2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych, posiedzenia poszczególnych komisji odbędą się z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (zdalny tryb obradowania) za pomocą platformy Cisco Webex Meetings.
Z poważaniem
z upoważnienia Przewodniczących Komisji
(-)
mgr Ewelina Baje
Podinspektor